Κυριακή 4 Αυγούστου 2019

Αλισάχνη


Αλισάχνη  

Εσύ το καθρέφτισμα του κύματος
                       το είδωλο των πόθων μου
ομόρφυνες με τη γύμνια σου
                                           τη μοναξιά μου
Αφέθηκες όπως σύννεφο
                                στα θέλω του ανέμου
ανέβηκες ψηλά κι έλιωσες
                              στου ήλιου την ανάσα
Ήρθες κοντά μου κι έφυγες
αφήνοντάς μου την αλμύρα
                                        του κορμιού σου
Κι έμεινα εγώ για πάντα
                 αιχμάλωτος της πεθυμιάς μου
Οπτασία εσύ της χρυσής άμμου
     η τόσο πραγματική κι όμως άπιαστη
               η κυματογεννημένη αφρόεσσα
Εσύ η θαλασσομάτα
             με την τρικυμία στο βλέμμα σου
Εσύ το ενδιαίτημα των γλάρων
                                  και των ποντοπόρων
Εσύ η πλανεύτρα των πόθων
                                          και των ονείρων
         που σηκώνεις το βυθό ως τ’ άστρα
Εσύ η αλισάχνη στο στήθος
                                  του θαλασσόβραχου
που γράφεις ανεξίτηλες υποσχέσεις
                         στη σελίδα της σιωπή μου

Εσύ πάντα μου τάζεις ταξίδι
                                                 στο ορίζοντα
και πάντα μ’ αφήνεις
                                σε μια άγκυρα δεμένο

                                    Γιάννης Ποταμιάνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου