Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2021

Η προσφορά

 

Η προσφορά
============
Ψάξτε μέσα μου βαθειά
------------- στης μοναξιάς μου τα σκοτάδια
Σκαλίστε τα συρτάρια του μυαλού μου,
γωνιές αραχνιασμένες, σκοτεινές
----------- σβησμένες φωτιές κι’ αποκαΐδια
 
Ότι λάμπει θησαυρίστε το
Κι’ εγώ θα χαίρομαι σαν μάνα
-------------------- που βυζαίνει το μωρό της
Απλόχερα θα σας δώσω ότι ζητήστε
 
Έτσι μάχομαι εγώ το Θάνατο
χαρίζω απλόχερα το μυαλό μου
---------------------------- και την καρδιά μου
Για να φωτίζει το χαμόγελό μου
------------------- τα πρόσωπα των παιδιών
Να ψιθυρίζονται τα τραγούδια μου
----------------------- στα νεανικά τους χείλη
 
Έτσι οι ιδέες που αγαπήσαμε
--- θα φωτίσουν νέους μπουρλοτιέρηδες
Που θα βάλουν φωτιά στα πέλαγα
------------------ να τιναχτούμε ως τ’ άστρα
Έτσι γίνομαι εγώ αθάνατος
------- μέσα απ’ όλους σας, προσφέροντας
 
------------------------ Γιάννης Ποταμιάνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου