Κυριακή 3 Μαρτίου 2019

Του σύννεφου Νεφέλη


Του σύννεφου Νεφέλη  

Εγώ του σύννεφου Νεφέλη
                                       που με πλανέψανε
Ψάχνω στους τέσσερις ανέμους
                                           τα κομμάτια μου
Κι αυτά που ξέμειναν στης γης
                    τα χορταριασμένα μονοπάτια
Κι όσα κρύφτηκαν
                             στη χαίνουσα πληγή μου
Κι όσα χάθηκαν στην υπόκωφη ηχώ
                            της σκοτεινής σπηλιά μου

Τα παιδιά μου τα δύσμορφα
σε ρουμάνια κυνηγημένα
                              πεθαίνουν καλπάζοντας
Τα παιδιά μου τα εύμορφα
καβάλα σε κριάρια χρυσόμαλλα
                                                   ξενιτεύονται
Κι εγώ του σύννεφου Νεφέλη
                                       που με πλανέψανε
Μαζεύω όσα μου απέμειναν
     κι ετοιμάζομαι για τη μεγάλη μοναξιά
Την αγαπώ εγώ βλέπεις τη μοναξιά μου
                                     κι ας με πλανέψανε

Εγώ του σύννεφου η Νεφέλη
       όλα τα τραγούδια, μου κελαηδάνε
                                                        τα πουλιά
μ’ όλα τα χρώματα με στεφανώνει
                                             το ουράνιο τόξο
μ όλα τα αρώματα
                            με λούζουν τα λουλούδια

Εγώ του σύννεφου Νεφέλη
την υγρή μοναξιά μου ταξιδεύω
                               στο γαλάζιο τ’ ουρανού

Όλος ο κόσμος μου μια πτήση
                        όλη η ζωή μου ένα σύννεφο
                                        κι ας με πλανέψανε

                                      Γιάννης Ποταμιάνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου