Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2019

Πρόσκαιρη βελτίωση


Πρόσκαιρη βελτίωση

Της παγωνιάς απόψε το φεγγάρι
                       κι εγώ ανεβαίνω σκαλί σκαλί  
                                    στον ξάστερο ουρανό
Αποτυχημένος μάγος ο παλιός χρόνος
                   έφυγε με το κεφάλι του σκυφτό
Πρόσκαιρη βελτίωση του καιρού απόψε
Μα έκτακτο δελτίο  
               προβλέπει θύελλες και καταιγίδες

Το άστρο της βηθλεέμ περνάει τώρα
                                          πάνω απ’ τη Συρία
ή μπας και πρόκειται για πύραυλο
                                                       του Ισραήλ;
Πάντως τα ρεπορτάζ λένε πως
     οι μπόμπες θέρισαν πολλούς αμάχους,
λένε ακόμα
            πως οι μάγοι συνελήφθησαν
                                    ως Ιρανοί κατάσκοποι
Οι ίδιοι βέβαια το διαψεύδουν
               μα ποιος να τους πιστέψει
όταν στην εποχή των GPS
                            τους οδηγούσε ένα άστρο;
Εξάλλου οι χιτώνες τους
                          ήταν βουτηγμένοι στο αίμα
και τα δώρα τους μύριζαν ύποπτα
                                      λιβάνια του θανάτου

Ο παλιός χρόνος έφυγε
κι εγώ πετάω στην παγωμένη ξαστεριά
                            ανεβαίνοντας στο φεγγάρι
Με την ερημιά στο στήθος μου
           αφήνομαι στης νοσταλγίας το κύμα
και συνεχώς θυμάμαι
                                τα όσα μου έταξαν παιδί

Της παγωνιάς απόψε το φεγγάρι
                 κι ο ηττημένος χρόνος αποχωρεί  
με το γαμψό νύχι του αίλουρου
                          στην πλάτη του καρφωμένο
Κι εγώ ο αμετανόητος ουρανοβάμονας
               ανεβαίνω στον παγωμένο ουρανό
    ελπίζοντας ακόμα στον ήλιο του Γενάρη
και στα φουσκωμένα μπουμπούκια
                           της μικρής αμυγδαλιάς μου

                                    2 Ιανουαρίου 2019
                                    Γιάννης Ποταμιάνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου