Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2020

Αχάλκευτος

 


Αχάλκευτος  

 

Ανολοκλήρωτος και ατελής πονάω

Βάλσαμο οι λέξεις μα δεν αρκούν

                                        γι αυτό πονάω

Άρρητο λοιπόν της ψυχής

                                       το εκβλάστημα

Ας μείνει έτσι,

γιατί σαν γίνει ρητός ο ανθός,

                                              μαραίνεται

 

Γι’ αυτό λοιπόν κι εγώ, δραπετεύω

                       απ’ τα δεσμά του λόγου

κι ωπάζομαι το δειλινό

                     ώσπου να πέσει η νύχτα

Τότε είναι που χάνονται οι σκιές

           και μικραίνουν οι αποστάσεις

Έτσι που να ‘ρχονται κοντά μου

                                άστρα απερινόητα

να συντροφεύουν

                          το ονειροπόλημά μου

Κι ονειροπλάνος να διαχέομαι

                            στην απεραντοσύνη

Εγώ ο ατελής κι ανολοκλήρωτος,

το αδιάστατο σημείο  

                   της ουράνιας πανδαισίας

Εγώ το ταπεινό εικονοστοιχείο

που κτίζει  

          την πληθυντική απεραντοσύνη

που τη διαισθάνομαι

                 μα ευτυχώς μου διαφεύγει  

 

Βάλσαμο οι λέξεις μα δεν αρκούν

                                                    γι αυτό

ανολοκλήρωτος και ατελής

                                             αιμορραγώ

μες τα πυρπολημένα σύννεφα

                                           του δειλινού

                     ευλογημένος να υπάρχω

 

                             Γιάννης Ποταμιάνος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου