Πέμπτη 20 Αυγούστου 2020

Πολιτείες πιγκουίνων

 



      Πολιτείες πιγκουίνων  

 

Στα χέρια μου κρατώ ένα ρόδι

                          χιλιάδες σπόρια από αίμα

Μια χειροβομβίδα

                         στα θεμέλια του μέλλοντος

 

Με φουσκωμένο το στήθος πορεύομαι

σε σίγουρο μονοπάτι

                   που έχτισαν ροζιασμένα χέρια

ανάμεσα σε νεροσυρμές 

                                  που άνοιξαν οι καιροί

 

Όταν ξεσπούν οι καταιγίδες εγώ βγαίνω

               γυμνός στη βροχή και στο χαλάζι

Δεν έχω τίποτα να κρύψω από το θάνατο

έτσι κι αλλιώς

 με κατασκοπεύει απ’ την κλειδαρότρυπα

Κάθε βράδυ παραμονεύει τ’ όνειρά μου

Δεν φοβάμαι

με εύοσμο θυμίαμα στο καντηλάκι μου

                                       περιμένω την αυγή

Δεν φοβάμαι το σκοτάδι είναι φίλος

Η νύχτα και τα σκυλιά της με γνωρίζουν

 

Στα χέρια μου κρατώ ένα κόκκινο ρόδι

είναι τα ματωμένα ρούχα

                                      των συντρόφων μου

Στα χέρια μου κρατώ μια χειροβομβίδα

που θ’ ανατινάξει τις άδικες πολιτείες

                      των πιγκουίνων με τα σμόκιν

 

                                   Γιάννης Ποταμιάνος







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου