Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2018

Ατμομηχανή μεγάλων αποστάσεων


Ατμομηχανή μεγάλων αποστάσεων  

Η μεταπολίτευση
                       μας άφησε λευκή σελίδα
ολοφυρόμενους  
με ανεκπλήρωτα όνειρα
                                       στα πεζοδρόμια
αλλά και πείσμονες οπλομάχους
                                          του ανέφικτου

Μη μου μιλάς εμένα για σοσιαλισμό
στα φοιτητικά δωμάτια τον φούμαρα
με άφιλτρα τσιγάρα
                           κι αφίσες Τσε Γκεβάρα
Οραματίστηκα έφοδο στον ουρανό
                                    με όμορφες ιδέες
και μάτια φωτεινά να βλέπουν
       μέσα από τοίχους διάφανους
                        το δίκαιο μέλλοντός μας

Μη μου μιλάς εμένα για αλγηδόνα
Χρόνια πολλά ντυμένος
           τον βαθυκόκκινο μανδύα
                             περπάτησα στον ήλιο
κι αυτός με τα χρόνια ξεθώριασε
                         όπως και τα όνειρά μου
Κι όμως εγώ ο υψιπετής
        αλλά και πείσμων υψιπέτης 
                       επιμένω  να ονειρεύομαι
Πως αλλιώς
αφού το όνειρο δεν αρκεί
                  όσο περιορίζεται στη νύχτα

Γι αυτό λοιπόν η μέρα μας
         χρειάζεται επειγόντως
                                   νέα ονειροπόληση
Κι ο συρμός μας
μια κόκκινη ατμομηχανή
       για το ταξίδι μας στην άγρια δύση

                                12 Νοεμβρίου 2018
                                                                    Γιάννης Ποταμιάνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου