Κυριακή 7 Μαρτίου 2021

Οι δρόμοι της αγάπης

 Οι δρόμοι της αγάπης
 
Εσύ που ακούς
                     τις εκρήξεις των καινοφανών
Που βλέπεις
        τους μακρινούς γαλαξίες  
                     που εγώ ποτέ μου δεν θα δω
Που αφουγκράζεσαι  
             τις μυστικές χορδές
                          που τραγουδούν στην ύλη
Που διαφεντεύεις  τις μεγάλες απουσίες
και φωτίζεις τις σκοτεινές ουσίες
   στα κλειδωμένα σεντούκια τ’ ουρανού
Πες μου πώς αντέχεις τόση γνώση
                τόση εξομολόγηση των άστρων
 
Πες μου λοιπόν
πως είναι δυνατόν  να ξέρεις
                 τόσα πολλά για μένα
                           και να μ’ αγαπάς ακόμα;
 
Αλήθεια υπάρχεις
ή είσαι τέκνο της ανάγκης μου γι αγάπη;
 
Όμως όπως και να ‘χει
               οι δρόμοι της αγάπης
                                  περνούν απ’ τ’ άστρα
Γι αυτό λοιπόν κι εγώ, κάθε βράδυ
            σε ψάχνω στα ουρανοτάξιδά μου,
χρυσή βελόνα
              χαμένη στη θημωνιά των άστρων
 
                                    Γιάννης Ποταμιάνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου