Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Καταμεσής του Ιουλίου


Καταμεσής του Ιουλίου  

Τα λουλούδια
που φύτευα ολημερίς
ανθίζουν μες στον ύπνο μου
απόψε
Ανοίγουν
τα μεγάλα μάτια τους
και ψάχνουν στις σκιές μου

Αχ! αυτές οι μυρουδιές
που τραγουδούν τα γιασεμιά
χαϊδεύουν τα όνειρά μου
Αχ! αυτές οι γυναίκες
με τ’ αλαβάστρινα στήθη
χορεύουν ολονυχτίς
στα ξέφωτα του ύπνου μου

Όταν κάτω απ’ τ’ άστρα
στα καπούλια των ανέμων
καλπάζουν πολύχρωμες νεράιδες,
ξαπλώνουν οι πόθοι
στο μπαμπάκι τ’ ουρανού
και μυθεύουν όνειρα απατηλά.
Τότε εγώ μηρυκάζω
ονειρόψωμο
ορέγομαι θαλάσσιες αύρες
και ταξίδια
στις γραμμές των οριζόντων

Ολονυχτίς απόψε,
καταμεσής του Ιουλίου
κόβω τις φλέβες τ’ ουρανού
να κολυμπάει ο γλάρος
στις ματωμένες θάλασσες
Ολονυχτίς απόψε,
καταμεσής του Ιουλίου
στον αμνιακό μου σάκο
εμβρυακός
παραληρώ ζωή

                         18 Ιουλίου 2012

                      Γιάννης Ποταμιάνος

2 σχόλια:

  1. Ολονυχτίς απόψε,
    καταμεσής του Ιουλίου
    στον αμνιακό μου σάκο
    εμβρυακός
    παραληρώ ζωή !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Ελισάβετ καταμεσής του Ιουλίου, σου εύχομαι νύχτες αστερόεσσες με όμορφο ονειροπόλημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή