Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Το αιλουροειδές


Το αιλουροειδές   

Απ το πρωί
ένας τσαλαπετεινός περπατάει
                                    στην αυλή μου
Μια γάτα ξαπλωμένη παραδίπλα
                                             αμέριμνη
σηκώνει το κεφάλι της
                                  και τον κοιτάζει
Κάτι της ψιθυρίζει το ένστικτό της
                 κάτι παλιό ξεθωριασμένο
κάτι για φόνο και αίμα
Όμως αυτή ράθυμα τεντώνεται
                                 και αποκοιμιέται

Έτσι κάτι νέο γεννιέται σήμερα
                                   στον κήπο  μου
ένα αιλουροειδές που βελάζει
                                             σαν αρνί
ένα αιλουροειδές που σιχαίνεται
                                                το αίμα

Απ το πρωί
Ένας τσαλαπετεινός περπατάει 
                                  στο κεφάλι μου
ψάχνει μέσα μου
                  για ξεχασμένα σκουλήκια
που έρπουν στο ασυνείδητο
που τρυπώνουν ωμοφάγα
στη διπλοέλικα των κυττάρων μου
και φωνάζουν δυνατά για αίμα
                                          και φόνο

Όμως το αιλουροειδές μου,
ράθυμα
            τεντώνεται κι αποκοιμιέται
Γι αυτό απ’ το πρωί χορτοφάγος  
μηρυκάζω ελεγείο
                   μελαγχολικό και πένθιμο

                                 30 Μαΐου 2012
                            Γιάννης Ποταμιάνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου