Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Ανεξίτηλο



Ανεξίτηλο  

Πιθύμησα το χάδι εκείνο,
που τ’ ακροδάχτυλά σου
                    μου ‘δωσαν κρυφά,
κάτω απ’ το καρό
                       τραπεζομάντηλο,
την ώρα που τραγουδούσες
                            το ζεϊμπέκικο
και χόρευε στην πίστα
                              ο εραστής σου

Μετά από τόσα χρόνια
μετά από τόσους έρωτες
                              εγώ θυμάμαι
το άγγιγμα εκείνο
                            το ανεπίτρεπτο
και την υπόσχεση εκείνη
                           των ματιών σου
που μέσα τους σιγόκαιγε
                          χθόνια η αμαρτία
Ώσπου
κάτω απ’ το τραπέζι
ανάμεσα στα δάχτυλα
                                       ανάβλυσε
μελίρρυτος ο γλυκασμός
                     και τ’ αλμυρό ραγάνι

Γι’ αυτό
Μετά από τόσα χρόνια
             μετά από τόσους έρωτες
όταν ακούω ζεϊμπέκικο
                      ευωδιάζω επιθυμία
  
                    19 Σεπτεμβρίου 2012
                     Γιάννης Ποταμιάνος

*Ο πίνακας είναι "Το ζεϊμπέκικο της ματαιοδοξίας" 
της ζωγράφου και φιλολόγου Ειρήνης Σπυριδάκη

3 σχόλια:

  1. Ποτίζεις με ειλικρίνεια τις λέξεις κι εκείνες σου υπακούνε!
    Πολύ όμορφο Γιάννη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στρατή μου ευχαριστώ, η γνώμη σου
    με ενισχύει αφάνταστα γιατί είναι
    η γνώμη ενός ποιητή που εκτιμώ, σέβομαι
    και απολαμβάνω. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εμένα μου άρεσε πολύ η επιλογή των λέξεων, κανονικό παιχνίδισμα, σχεδόν χορευτικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή